Атауы
2021-2025 жылдарға арналған Маңғыстау облысының білім басқармасының Мұнайлы
ауданы бойынша «№4 жалпы білім беретін мектеп»КММ даму бағдарламасы
Әзірлеу үшін негіздеме
1.«Білім туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі № 319 Заңы.
2. «Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын
бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы
№604 бұйрығы;
3. «Білімді ұлт» «Сапалы білім» Ұлттық жобасын бекіту туралы Қазақстан Республикасы
Үкіметінің 2021 жылғы 12 қазандағы №726 Қаулысы;
4.Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі 145
бұйрығымен бекітілген «Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру жағдайындағы Тәрбиенің
тұжырымдамалық негіздері;
5. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 1 қазандағы 525
бұйрығымен бекітілген, Қазақстан Республикасында өлкетануды дамытудың Тұжырымдамалық
негіздері.
Негізгі әзірлеуші
Мектеп директоры, мектеп әкімшілік мүшелері, мектеп мұғалімдері
Мақсаттары
Білім берудің заманауи сапасын қамтамасыз ету арқылы алған тәрбие мен игерілген білім негізінде
мектептің жоғары жетістікке жетуіне және жеке тұлғаның заман талабына сай қалыптасуына
жағдай жасап, бәсекелестікке қабілетті кәсіби деңгейі жоғары мұғалімдер мен оқушылар қатарын
көбейту, жағымды психологиялық орта қалыптасқан мектеп жұмысын дамыту арқылы нәтижелі
білімге қол жеткізу.
Міндеттері
-Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңын негізге ала отырып, мемлекеттік білім
стандартында көрсетілген міндетті базалы білімді әрбір оқушынының меңгеруін қамтамасыз ету;
-Инновациялық технологиялар арқылы оқушылардың танымдылық белсенділігі мен
шығармашылық қабілеттіктерін дамытуға жағдай жасау;
-Оқытуды оқу-әдістемелік құралдармен қамтамасыз ету, арнаулы бағдарламалар құру, ғылыми
әдеби оқулықты пайдалану, дидактикалық материалдармен оқу әдістемелік кешен құру;
-Мектеп оқушыларының денсаулығын сақтау, нығайту, салауатты өмір салты дағдыларын
қалыптастыруға бағытталған мектеп жұмысын жетілдіру;
-Әр оқушының білім деңгейін көтеруге шығармашылық қабілеті мен мүмкіндігін жүзеге асыруға
негізделген диагностика жүйесін жетілдіру;
-9,11 сынып оқушыларын қорытынды аттестаттауға, кәсіптік білім беруге байланысты әдіс–
тәсілдерін жетілдіру;
-Ғылыми–практикалық және ізденіс және жобалық жұмысты жалғастыру, оқушылардың
интеллектауалдық, логикалық ойлау дамуының жаңа формаларын құру және қолданысқа енгізу;
-Дарынды оқушыларды педагогикалық–психологиялық сүйемелдеу, қолдау жұмыстарын жүргізу
арқылы «Дарынды оқушының моделіне» сай тұлғаны қалыптастыру;
-Білім саласындағы халықаралық зерттеулерге(PISA, PIRLS, TIMSS, ICILS, ББЖМ) байланысты
дайындық жұмысын жүйелеу;
-Қауіпсіз білім беру ортасын қалыптастыру үшін инклюзивті білім беру жүйесін жетілдіру;
-Білім беру жүйесінің барлық деңгейлерінде тәрбиенің үздіксіздігі мен сабақтастығын қамтамасыз
ету;
Күтілетін нәтижелер
1. Олимпиада, әр түрлі зияткерлік конкурстардың жеңімпаздары мен жүлдегерлерінің саны өседі;
2. Барлық оқу пәндерін электронды білім ресурстарымен барынша қамтамасыз етіледі;
3. Мектептің білім беру сапасын арттыруға, оқушының әлеуметтенуіне ықпал ететін серіктес
жоғары оқу орындарымен желілік өзара байланыс орнатылады;
4. Педагогтердің кәсіби құзыреттілігі өседі;
5. Білім алушылардың функционалдық сауаты артады;
6. Мектеп қызметінің барлық салаларында мектептің Қамқоршылық Кеңесінің рөлі артады.
Іске асыру мерзімдері
2021-2022жж- аналитикалық-диагностикалық құрал. Бағдарламаның негізгі идеяларын ресімдеу
үшін жағдай жасау.
2022 2023жж негізгі Бағдарламаның жетекші бағыттарын іске асыру.
2023 - 2025жж- дамытушы Қол жеткізген нәтижелерді талдау және одан әрі даму
перспективаларын айқындау.
Бағдарламаның даму кезеңдері
Жылдар
Іс-шаралар
Орындаушылар
1-бағыт: Құндылықтарға бағдарланған тәрбие
2021-2022 оқу жылы
Ұлттық құндылықтарды оқу-тәрбие процесіне енгізу арқылы
адами капиталды дамыту.
Мақсат: «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру», «Мәңгілік ел»,
т.б. бағдарламалары мен идеяларға бағытталған тәрбие шаралар
жүйесін іске асыру.
Күтілетін нәтижелер: Ұлттық құндылығы дамыған тұлға
қалыптасады; оқу-тәрбие жұмысының жоспары осы
құндылықтарға негізделеді.
Оқу ісі жөніндегі орынбасарлары, тәрбие ісі
жөніндегі орынбасарлар, мектеп әдіскері
2-бағыт: Білім беру сапасы
PISA, TIMSS, PIRLS, ББЖМ халықаралық зерттеулеріне
дайындық жұмыстарын жүргізу арқылы функционалдық
сауаттылықты дамыту.
Мақсат: PISA, TIMSS,PIRLS, ББЖМ, «BilimCenter»
орталығының дайындық тестілеулерінен өткізу.
Күтілетін нәтижелер: ББЖМ, PISA, TIMSS,PIRLS
зерттеулеріне дайындық жолға қойылады, мониторинг
Оқу ісі жөніндегі орынбасарлары,
тәрбие ісі жөніндегі орынбасарлар, мектеп
әдіскері
жүргізіледі
3-бағыт: Педагогтер мен білім алушылар әлеуеті
«Домбыра-дастан», «Оқуға құштар мектеп» жобаларын енгізу
арқылы мұғалімдер мен білім алушылар әлеуетін арттыру.
Мақсат: Инновациялық жобаларды енгізу арқылы «білімді
мұғалім» мен «ынталы шәкірт» келбетін қалыптастыру.
Күтілетін нәтижелер: Инновациялық жобаларды енгізу
арқылы мұғалімдер кәсіби жағынан және білім алушылар
шығармашылық қабілеті жағынан дамиды.
Оқу ісі жөніндегі орынбасарлары,
тәрбие ісі жөніндегі орынбасарлар, мектеп
әдіскері, педагог-психолог, әлеуметтік
педагог
4-бағыт: Денсаулық және қауіпсіздік
Сапалы білім алуға қолжетімділікті қамтамасыз ету, «Кедергісіз
орта» жағдайларын жақсарту.
Мақсат: Ерекше білімді қажет ететін оқушылардың тең оқу
мүмкіндігін жасақтау; турникет қою, бейнекамераларды
жаңарту.
Күтілетін нәтижелер: Ерекше білім беруді қажет ететін
оқушыларға жағдай жасалады, кіреберісте турникеттер
орнатылады; бейнекамералар жаңартылады немесе саны
ұлғаяды.
Мектеп әкімшілігі, шаруашылық жөніндегі
орынбасар
5-бағыт: Қоғамдастық және кәсіби серіктестік
ПШО, Өрлеу АҚ серіктестік орнату.
Мақсат: ПШО, Өрлеу АҚ серіктестік орнату арқылы бірлескен
жобаларға атсалысу
Күтілетін нәтижелер: Серіктестік орнайды, тәлімгерлік
бойынша жоба жүзеге асырылады.
Мектеп әкімшілігі
2022-2023 оқу жылы
1-бағыт: Құндылылықтарға бағдарланған тәрбие
«Оқуға құштар мектеп» жобасы аясында кітапхананың рөлін
арттыру.
Мақсаты: Жоба арқылы оқушылардың бойында кітапқа деген
қызығушылығын оятып, құрметін арттыру арқылы «көзі ашық,
көкірегі ояу» ұрпақ қалыптастыру.
Күтілетін нәтижелер: Жоба аясында функционалдық
сауаттылықты дамытуға арналған шаралар өткізіледі.
Кітапханашылар,
оқу ісі жөніндегі орынбасарлары,
тәрбие ісі жөніндегі орынбасарлар,
мектеп әдіскері, сынып жетекшілері
2-бағыт: Білім беру сапасы
Ішкі бақылау жұмысын жақсарту.
Мақсаты: Мектепішілік бақылауды жоспарға сай сапалы
өткізу.
Оқу ісі жөніндегі орынбасарлары,
тәрбие ісі жөніндегі орынбасарлар,
мектеп әдіскері, сынып жетекшілері
Күтілетін нәтижелер: Мектептің даму жұмысы талданады,
инновациялық жобалармен толықтырылады.
3-бағыт: Педагогтер мен білім алушылар әлеуеті
«Кіріктірілген сабақтар», «Білгірлер алаңы», «Олимп шыңы»
жобалары арқылы шығармашылық топтың командалық
жұмысын дамыту.
Мақсаты: «Кіріктірілген сабақтар», «Білгірлер алаңы», «Олимп
шыңы» жобалары арқылы шығармашылық топ мүшелері
арасында тығыз байланыс орнату арқылы командалық
жұмысты жақсарту.
Күтілетін нәтижелер: Шығармашылық топ мүшелері арасында
коллаборативтік орта арқылы командалық жұмыс мәдениеті
дамиды.
Оқу ісі жөніндегі орынбасарлары,
пән мұғалімдері
4-бағыт: Денсаулық және қауіпсіздік
Интернет тәуелділіктен арылту бағытындағы іс-шаралар
ұйымдастыру арқылы жасөспірімдер арасындағы суицидтің
алдын алу.
Мақсаты: Ата-аналардың назарын бала тәрбиесіне аудару
бағытында шаралар ұйымдастыру, кибербуллингке ұшырап
жүрген оқушыларды анықтау.
Күтілетін нәтижелер: Ата-аналармен түсінік жұмыстары
жүргізіледі, кибербуллингке ұшырап жүрген оқушылар
анықталады, суицидтің алдын алу жұмыстары жүргізіледі.
Тәрбие ісі жөніндегі орынбасарлар,
өзін-өзі басқару ұйымы,
сынып жетекшілері
5-бағыт: Қоғамдастық және кәсіби серіктестік
Жетекші мектеп ретінде серіктес мектептердегі мұғалімдердің
тренерлік дағдысын дамыту.
Мақсаты: Жетекші мектеп ретінде серіктес мектептерде
инновациялық жобаларды енгізу, нәтижеге жету, тәжірибе
алмасу.
Күтілетін нәтижелер: Жетекші мектеп ретінде тәжірибе
таратылады.
Мектеп әкімшілігі,
жетекші мектеп үйлестірушісі
1-бағыт: Құндылылықтарға бағдарланған тәрбие
Мектептегі өзін-өзі басқарудың инновациялық жүйесінде адам
мен қоршаған әлем арасындағы қатынастардың көпдеңгейлі
жүйесі ретінде «Салауатты өмір салты» бағдарламасын іске
асыру.
Мақсаты: Өзін-өзі басқару инновациялық жүйесінің негізгі
міндеттерінің бірі-шығармашылықтың жеке және ұжымдық
Тәрбие ісі жөніндегі орынбасарлар,
өзін-өзі басқару ұйымы,
сынып жетекшілері, педагог-психолог,
әлеуметтік педагог.
2023-2024 оқу жылы
формалары арқылы адамның: жауапкершілік, тұрақтылық, ізгі
ниет және қатысу секілді қасиеттерін дамытады.
Күтілетін нәтижелер: Мектеп, ата-ана, оқушы үштік одағының
арасындағы байланыс нығаяды, оқушылардың белсенділігі
артады.
2-бағыт: Білім беру сапасы
Кадр сапасын жақсарту арқылы сыныптардың білім сапасының
нәтижелілігін арттыру.
Мақсаты: «Педагог-сарапшы», «педагог-зерттеуші», «педагог-
шебер» санаттарын көбейту.
Күтілетін нәтижелер: Облыс, республика жеңімпаздар саны
көбейеді, білім беру сапасы жоғарылайды.
Оқу ісі жөніндегі орынбасарлар,
мектеп әдіскері
3-бағыт: Педагогтер әлеуеті
Басқару, үйлестіру, дамытушы командалар жұмысын
ұйымдастыру арқылы инновациялық жобаларды басқару,
мониторингілеу.
Мақсаты: Команданы құру арқылы тиімді инновациялық
жобаларды енгізу, мониторинг жасау.
Күтілетін нәтижелер: Тиімді инновациялық жобалар
енгізіледі, мониторинг жасау арқылы ағымдық жағдай
анықталады, қайта жоспарланады.
Мектеп әкімшілігі, оқу ісі жөніндегі
орынбасарлары, мектеп әдіскері, тәрбие ісі
жөніндегі орынбасарлар
4-бағыт: Денсаулық және қауіпсіздік
«Дені саудың жаны сау» жобасын (садақ ату, бестемше, ләңгі
тебу, бес тас ) қолға алу арқылы оқушылар арасында салауатты
өмір салтын қалыптастыру.
Мақсаты: Аталған жобаны жүзеге асыру барысында спортқа
қызығушылықты арттыру.
Күтілетін нәтижелер: Оқушыларда ұлттық спорт түрлеріне
қызығушылығы артады, бос уақытын тиімді ұйымдастырады,
салауатты өмір салты қалыптасады.
Тәрбие ісі жөніндегі орынбасарлар, дене
тәрбиесі жөніндегі үйлестірушілер, үйірме
жетекшілері
5-бағыт: Қоғамдастық және кәсіби серіктестік
Республикалық мектептермен кәсіби серіктестік орнату арқылы
тәжірибе алмасу.
Мақсаты: Өңірлік мектептермен кәсіби серіктестік орнату,
бірлескен жұмыс негізінде іс-шараларды іске асыру.
Күтілетін нәтижелер: Серіктестік орнайды, тәжірибе
алмасады.
Мектеп әкімшілігі, мектеп әдіскері, оқу ісі
жөніндегі орынбасар, жетекші мектеп
үйлестірушісі.
1-бағыт: Құндылылықтарға бағдарланған тәрбие
2024-2025 оқу жылы
Мектеп мәдениетін қалыптастыруда «Әкелер клубы» мен
«Аналар клубының» жұмысын жандандыру
Мақсаты: баланың толыққанды дамуы үшін мектептегі тәрбие
процесіне ата-аналардың қатысуы және оқу үшін қолайлы
жағдай мен орта құру.
Күтілетін нәтижелер: мектеп пен ата-ана және білім
алушылар арасында адамгершілігі жоғары және жан-жақты
дамыған жеке тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін атмосфера
қалыптасады.
Мектеп әкімшілігі, тәрбие ісі жөніндегі
орынбасарлар,
өзін-өзі басқару ұйымы,
сынып жетекшілері, педагог-психолог,
әлеуметтік педагог.
2-бағыт: Білім беру сапасы
«Кіріктірілген сабақтар» жобасы негізінде білім алушылардың
функционалдық сауаттылықты дамыту арқылы
жаратылыстану-математикалық пәндер бойынша оқытудың
тиімділігін арттыру.
Мақсаты: оқу материалдарын байланыстырып, сабақта
оқушыларға терең білім беру, ойлау қабілетін дамыту және
жан-жақты тұтас, берік білім алуына мүмкіндік жасау.
Күтілетін нәтижелер: білім алушылардың пәнге
қызығушылығы артады, басқа пәндердің қажеттілігін түсінеді,
пәнаралық байланыс нығаяды, алған білімдерін өмірде қолдана
алады.
Оқу ісі жөніндегі орынбасарлар,
мектеп әдіскері
3-бағыт: Педагогтер әлеуеті
Білім мен тәрбиелеудегі жоғарғы жетістіктерге жету үшін
бірлесіп жұмыс істеу арқылы табысты оқу ортасын құру.
Мақсаты: сапалы білім берудің үздіксіздігін қалыптастыру,
көшбасшы ұстаздардың серіктес мектептердегі әріптестермен
өзара ынтымақтастықта жұмыс істеуі, өзара тәжірибе алмасуы.
Күтілетін нәтижелер: ұстаздардың кәсіби біліктілігі мен
шеберлігін шыңдау арқылы мектептегі оқытуды басқару және
мектеп ұжымының жұмыстары жүйелі жолға қойылады.
Мектеп әкімшілігі, оқу ісі жөніндегі
орынбасарлары, мектеп әдіскері
4-бағыт: Денсаулық және қауіпсіздік
Ерекше білім беруге қажеттілігі бар балаларды арнайы
психологиялық-педагогикалық қолдауды іске асыру
Мақсаты: ЕББҚ бар білім алушыларды теңдікке, тең
құқылылыққа ынталандыру, кедергісіз орта қалыптастыру, өз
потенциалын дамытуға мүмкіндік беру.
Күтілетін нәтижелер: мектеп өміріне толық көлемде қатыса
алады.
Мектеп әкімшілігі, оқу ісі жөніндегі
орынбасарлары, мектеп әдіскері, тәрбие ісі
жөніндегі орынбасарлар
5-бағыт: Қоғамдастық және кәсіби серіктестік
Инновациялық менеджмент негізінде серіктес мектептермен
кәсіби байланысты дамыту.
Мақсаты: Серіктес мектептердегі мамандармен тәжірибе
алмаса отырып, оқыту мен оқуды жақсартатын іс-шараларды
бірлесе жоспарлау.
Күтілетін нәтижелер:инновациялық менеджменттің тәжірибе
алмасудағы орны, оның тиімділігі және кәсіптік дағдылары
жетілдіріледі.
Мектеп әкімшілігі, оқу ісі жөніндегі
орынбасарлары, мектеп әдіскері, тәрбие ісі
жөніндегі орынбасарлар
Бағдарлама мониторингі
Бағдарлама мониторингін мектептің оқу-әдістемелік кеңесі әзірлейді және қадағалайды.
Әдістемелік кеңес мүшелері, шығармашылық топ әр тоқсан, жарты жылдық, жылдық мониторинг нәтижелерін жасап, талдайды.
Жауапты мамандар өздерінің атқарған жұмысына есеп береді, өз жобасының мықты және осал тұстарын саралап, алдағы мүмкіндіктерін
ұсынады. Мектеп ұжымы даму жоспарының басым бағыттарындағы ықтимал өзгерістер негізінде бағдарламаны іске асыру жөніндегі іс-
шараларға түзетулер енгізу көзделеді.
І. Мектеп қызметінің ағымдағы жағдайына қысқаша сипаттама
2020-2021 оқу жылы бойынша оқу қызметін талдау
Мектеп ғимаратының сыйымдылығы
Оқыту түрі
Ауысым
Сабақ кестесі
Оқушы саны
Сынып комплектісі
2020-2021 о.ж. мектептің оқу жоспары
Білім сапасы
Үлгерім
2-4 сынып білім сапасы
Г.Каражанова
А.Карабасова
Г.Кошманова
У.Жаманшаева
Н.Токбаева
Ж.Абыханова
С.Тадженбаева
А.Мадикалова
Л.Сұлтан
70.80% 62.50% 52.10% 70% 60.80% 59% 47.80% 52% 59.90%
100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100%
7 7
4
6
3
6
3
6
3
10
8 8
11 11
78
6
10
үздік екпінді
Р.Раметова
А.Карубаева
Д.Жиенгалиева
Р.Адилханова
К.Жарбаева
Н.Аубасова
Я.Медеуова
А.Жұпбанова
Б.Калапбаева
56.50% 54.50% 60% 52.10% 56.60% 60.80% 56.50%60.80% 58.30%
100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100%
43
7
2 2
43
5
3
9 9 8
10 11 10 10 9
11
үздік екпінді
5-9 сыныптардың білім сапасы
Р.Рызаханова
З.Каржавбаева
С.Копбаева
О.Балгабаева
Ф.Таджибаева
А.Кулжанова
А.Кульжимирова
54.10% 54.10% 58.30% 52.10% 50% 54.10% 54.50%
100% 100% 100% 100% 100% 100% 100%
54
6
2 2
5
3
898
10 10 9 9
үздік екпінді
Н.Достанова
С.Мамутова
Ж.Мусаева
Ж.Акимова
Ж.Мұхамбет
Д.Байтугелова
48% 36% 33.30% 45.80% 40% 37.50%
100% 100% 100% 100% 100% 100%
2 2 31
53
11
75
10
56
үздік екпінді
З.Турланова
Г.Ахаева
А.Нұрлыбек
О.Кузенбетова
Г.Нагашбаева
29.60% 40% 40% 33.30% 44%
100% 100% 100% 100% 100%
0101
4
8910
87
үздік екпінді
Ш.Абыханова
А.Бисенгалиева
Н.Оразова
З.Утешова
Т.Алмагамбетов
а
Г.Тулеева
28% 31% 50%
19.20% 31% 24%
100% 100% 100% 100% 100% 100%
2
010 0 0
5
8
12
5
8
6
үздік екпінді
Ж.Бисекенова
А.Дюсембаева
Г.Мамбетова
М.Худашева
К.Онайбаева
А.Қайырла
48% 48% 48%
17% 32% 40%
100% 100% 100% 100% 100% 100%
0 0 0 0 0 0
12 12 12
4
8
10
үздік екпінді
10-11 сыныптардың білім сапасы
Т.Тасболатова
С.Бесімбаева
А.Тәңірбергенова
Қ.Калилаева
Н.Магжанова
Ә.Джолдасова
48% 37% 38.50% 22%
48%
25.90%
100% 100% 100% 100% 100% 100%
21 1 0 0 1
9 9 9
6
13
6
үздік екпінді
Б.Көпнепесова
М.Наурызбаева
Ж.Кулкараева
А.Утарбаева
10а 10ә 10б 10в
23% 34.70% 34.70% 54%
100% 100% 100% 100%
10а
10ә
10б
10в
0 0 1
4
5
87
9
үздік екпінді
Оқушыларды оқыту және оқу бағдарламаларын орындау нәтижелерін талдау
Пән атауы
І тоқсан
ІІ тоқсан
+/-
ІІІ тоқсан
+/-
ІV тоқсан
+/-
жылдық
Үлг
Сапа
Үлг
Сапа
Үлг
Сапа
Үлг
Сапа
Үлг
Сапа
1
Қазақ тілі
100%
52,5%
100%
53,7%
+1,2
100%
53,9%
+0,2
100%
57,3%
+3,4
100%
56,2%
2
Қазақ әдебиеті
100%
52,1%
100%
52,4%
+0,3
100%
57,5%
+5,1
100%
54,6%
-2,9
100%
54,9%
3
Орыс тілі мен әдебиеті
100%
50,1%
100%
50,8%
+0,7
100%
53,4%
+2,6
100%
54,6%
+1,2
100%
53,9%
4
Ағылшын тілі
100%
47,1%
100%
48,1%
+1
100%
51,8%
+3,7
100%
54%
+2,2
100%
50,9%
5
Қазақстан тарихы
100%
58,6%
100%
54,4%
-4,1
100%
56%
+1,6
100%
55,8%
-0,2
100%
55,8%
6
Дүниежүзі тарихы
100%
48,3%
100%
52,3%
+4
100%
46,7%
-5,6
100%
53,8%
+7,1
100%
48,9%
7
Құқық
100%
40%
100%
47,4%
+7,4
100%
50%
+2,6
100%
51,1%
+1,1
100%
48%
8
Математика
100%
50,6%
100%
50%
-0,6
100%
51,7%
+1,7
100%
50,7%
-1
100%
49,8%
9
Алгебра
100%
39%
100%
41,5%
+2,5
100%
44,1%
+2,6
100%
45%
+0,9
100%
41,9%
10
Геометрия
100%
38,5%
100%
40,8%
+2,3
100%
45,3%
+4,5
100%
44,1%
-1,2
100%
43%
11
Физика
100%
50,5%
100%
47,1%
-3,4
100%
56,4%
+9,3
100%
58%
+1,6
100%
57,5%
Ж.Кошбаева А.Изимова Р.Түгелбаева Ұ.Жұмабек
11а 11ә 11б 11в
30% 35%
57.10% 50%
100% 100% 100% 100%
11а 11ә 11б 11в
01
3
0
6 6
910
үздік екпінді
оқушы үздік екпінді
582
105 229
1-4
оқушы үздік екпінді
737
13 240
5-9
оқушы үздік екпінді
173
960
10-11
оқушы үздік екпінді
1492
127 531
2-11
12
Химия
100%
41,3%
100%
44,9%
+3,6
100%
51,5%
+6,6
100%
54,3%
+2,8
100%
52,4%
13
Биология
100%
62,6%
100%
56%
-6,6
100%
60,4%
+4,4
100%
64%
+3,6
100%
63,3%
14
Жаратылыстану
100%
61%
100%
56,9%
-4,1
100%
55,6%
-1,3
100%
56,6%
+1
100%
62,3%
15
География
100%
38,8%
100%
41,8%
+3
100%
50,1%
+8,3
100%
51,2%
+1,1
100%
49,8%
16
Информатика
100%
65,4%
100%
51,3%
-14,1
100%
58,5%
+7,2
100%
52,5%
-6
100%
53,9%
Негізгі пәндер бойынша үш жылдың салыстырмалы қорытынды көрсеткіштері:
Оқу жылы
Пәндер
2018-2019
2019-2020
2020-2021
Сапа %
үлгерім%
Сапа %
үлгерім%
Сапа %
үлгерім%
Қазақ тілі мен әдебиеті
47,3%
100%
46%
100%
55,5%
100%
Орыс тілі
49,23%
100%
54,5%
100%
53,9%
100%
Ағылшын тілі
43,4%
100%
48,6%
100%
50,9%
100%
Математика
32,2%
100%
42,5%
100%
44,9%
100%
Физика
39%
100%
46%
100%
57,5%
100%
Информатика
47,9%
100%
54,3%
100%
53,9%
100%
Химия
45,5%
100%
48%
100%
52,4%
100%
Биология
56,29%
100%
57,3%
100%
63,3%
100%
География
31,3%
100%
43,7%
100%
49,8%
100%
Қазақстан тарихы
48,9%
100%
58,5%
100%
55,8%
100%
Дүниежүзі тарихы
47,9%
100%
50,3%
100%
48,9%
100%
Үш жылдық білім сапасы көрсеткіштерін сараптау кезінде орыс тілі мен әдебиеті, ағылшын тілі, информатика, Қазақстан тарихы,
дүниежүзі тарихы пәндерінен білім сапасы төмен түскенін көруге болады. Бұл осы пәндерден сабақ беретін пән мұғалімдерінің іздену,
жаңа технологияларды сабақта тиімді пайдалану, оқушының мүмкіндігін шектемей, өз бетімен жұмыстануға көңіл бөлу қажеттігін керек
етеді.
Мектеп бойынша үлгерім мен білім сапасының 3 жылдық мониторингі
Оқу жылы
2018-2019
2019-2020
2020-2021
Үлгерім
100%
100%
100%
Сапа
33,2%
43,93%
45,30%
Қоғамдық –гуманитарлық бағыт
Жаратылыстану-математикалық бағыт
Деңгей көрсеткіші
-
-
І деңгей 70% жоғары
Қазақ тілі – 56,2%
Қазақстан тарихы – 55,8%
Қазақ әдебиеті- 54,9%
Орыс тілі - 53,9%
Ағылшын тілі 50,9%
Биология – 63,3%
Жаратылыстану – 62,3%
Физика – 57,5%
Информатика – 53,9%
Химия – 52,1%
ІІ деңгей 50-69%
Дүниежүзі тарихы 48,9%
Құқық негіздері – 48%
География – 49,8%
Математика – 49,8%
Геометрия – 43%
Алгебра – 41,9%
ІІІ деңгей 0-49%
2020-2021 оқу жылында «№ 4 жалпы білім беретін мектеп» КММ-нің әдістемелік кеңесінің атқарған жұмыстарының
қорытынды есебі
1. Педагог кадрлардың сандық құрамы
Оқу жылы
Жалпы мұғалімдер
саны
Жұмыс жасайтыны
Декреттік
демалыста
Жоғары білімді
Арнаулы орта
білімді
2019-2020 оқу жылы
189
162
27
154
35
Педагог қызметкерлердің сапалық құрамының өсу көрсеткіші
Оқу жылы
Жалпы
мұғалімдер
саны
Жоғары
санатты
Бірінші
санатты
Екінші
санатты
Педагог-
зерттеуші
Педагог-
сарапшы
Педагог-
модератор
санатсыз
2020-2021 оқу жылы
189
6
13
16
28
32
47
47
2018-2019 2019-2020 2020-2021
100% 100% 100%
33.20% 43.93% 45,30%
Оқу жылдары бойынша білім сапасы диагностикасы
Педагог қызметкерлердің сапалық құрамының пайыздық көрсеткіші
Оқу жылы
Жалпы
мұғалімдер
саны
Жоғары
санатты
Бірінші
санатты
Екінші
санатты
Педагог-
зерттеуші
Педагог-
сарапшы
Педагог-
модератор
санатсыз
саны
%
саны
%
саны
%
саны
%
саны
%
саны
%
саны
%
2020-2021 оқу жылы
189
6
3,7
13
6,8
16
8,4
28
14,8
32
16,9
47
24,8
47
24,8
Педагог қызметкерлердің біліктілікті арттыру курсынан өтуі
Жалпы мұғалімдер
саны
Жұмыс жасайтыны
2020-2021 оқу жылында
курстан өткені
БМЖ
мемлекеттік
ақылы
%
189
162
20
8
34
38,2
Педагог қызметкерлердің әдістемелік семинарлар мен конференцияларға қатысуы
Жалпы мұғалімдер
саны
Жұмыс жасайтыны
2020-2021 оқу
жылында семинарға
қатысқан мұғалімдер
саны
Аудандық
семинар
Облыстық
семинарлар
Онлайн
семинарлар
Республикалы
қ семинарлар
%
189
162
82
42
30
10
50,6
2020-2021 оқу жылындағы мұғалімдер мен оқушылар жетістігінің мониторингісі
Жыл сайын жетістікке жеткен мұғалімдер рейтингісі шығарылып, оқу жылының соңында мектептің кәсіподақ ұйымының
Алғысымен және бағалы сыйлықтармен марапатталады. 2020-2021 оқу жылында жетістікке жеткен мұғалімдер мониторингісі
төмендегідей:
Байқауға қатысқан
оқушылар саны
Алған орындары
аудан
облыс
республика
І
ІІ
ІІІ
І
ІІ
ІІІ
І
ІІ
ІІІ
93
46
17
22
6
7
8
1
4
1
Байқауға қатысқан
мұғалімдер саны
Алған орындары
аудан
облыс
республика
І
ІІ
ІІІ
І
ІІ
ІІІ
І
ІІ
ІІІ
29
9
6
6
2
ІІ. Мектептің сыртқы және ішкі даму перспективаларын бағалау
Кадрлық ресурстар
Ішкі мықты жақтары
Ішкі осал жақтары
Қолайлы мүмкіндіктер
Сыртқы қауіптер
(тәуекелдер)
- жоғары білімді – 154
- зерттеуші –30
- педагог сарапшы -34
Модератор-50
1 санатты-10
- тренерлер -6
-Біліктілікті арттыруға ынтаның
төмендігі;
- пәндік білімнің төмендігі;
-Ізденудің төмендігі;
-Білім ресурсын қолданбауы;
-АКТ жұмыстарының төмендігі;
-Мектептегі жұмыстарға
(коучинг,семинарға) қатыспауы;
-«Үздік педагог» конкурсының
жеңімпаздарының болмауы;
-педагог-шебер санатындағы
мұғалімдердің жоқтығы.
-Курстарға бару;
-АКТ жұмыстарын
жүргізу,қолдану шеберлігін
арттыру;
-Жұмыс істеу дағдыларын
қалыптастыру;
-Тірек мектептермен
тәжірибе бөлісу.
Мамандардың жұмыс орынын
ауыстыруы;
Материалдық-техникалық ресурстар
Ішкі мықты жақтары
Ішкі осал жақтары
Қолайлы мүмкіндіктер
Сыртқы қауіптер
(тәуекелдер)
-4 информатика,
-1 мультимедия-лингофон;
-1 ІТ кабинет;
-1 Learning кабинеті;
-1 робототехника кабинеті;
- Армрестлинг, шахмат алаңы;
-1 жаттықтыру (тренажер) залы жұмыс
жасайды.
.
-Модификация кабинеттерінің
ескіруі;
-Зертханалық құрал-
жабдықтардың мақсатқа сай
пайдаланылмауы;
-Лаборанттардың білімінің
жоқтығы;
-Мұғалімдердің лаборант
жұмыстарына көңіл бөлмеуі;
-кәсіби байланыстың жоқтығы
(информатика,химия,биология
мұғалімдердің лаборант
жұмыстарын жүргізуіне);
-Интерактивті тақталардың аздығы.
-Компьютерлерге білім
платформаларын, жинақ
материалдарын енгізу;
-Лаборант
қызметкерлерінің білімін
арттыру;
-Білікті мамандар алу.
-Қажетті ресурстарды алуға
сұралған қаражаттың
бөлінбеуі.
Ақпараттық ресурстар
Ішкі мықты жақтары
Ішкі осал жақтары
Қолайлы мүмкіндіктер
Сыртқы қауіптер
(тәуекелдер)
-Интернет арқылы сабаққа қатысты ресурстар
-Білім беру платформаларымен
-Сымсыз желілер
-Желінің тұрақсыздығы;
алады;
-Электронды почтаны пайдаланады;
-mektep.edu, BilimLend, Zoom,Klassroom, т.б
білім беру платформаларын
біледі, пайдаланады;
-Кітапхана қорының(көркем әдебиет) көбеюі;
мұғалімдердің жүйелі жұмыс
жүргізбеуі;
-барлық кабинеттердің интерактивті
тақтамен қамтамасыз етілмеуі;
-мұғалімдердің кітап оқуға
қызығушылығының төмендігі;
АКТ пайдалану туралы
сауаттылықтың жеткіліксіздігі.
арқылы(модем, роутер)
пайдалану мүмкіндігі бар;
-әлеуметтік желіде
(инстарграмм, фейсбук,
телеграм, тик-ток) өз
тәжірибесін таратуға
мүмкіндігі бар.
-дайын материалдарды
өзгеріссіз пайдалану;
-сенімсіз сайттарға
оқушылардың
қызығушылығының артуы,
қадағалудың әлсіздігі;
Білім беру және инновациялық қызмет сапасын арттыруға оқу-әдістемелік шарттар
Ішкі мықты жақтары
Ішкі осал жақтары
Қолайлы мүмкіндіктер
Сыртқы қауіптер
(тәуекелдер)
-Деңгейлік курстан өткен мұғалімдердің,
тренердің болуы(6), директор
орынбасарларының(5) 2- санаттарын алуы;
-Ұстаздардың шығармашылықпен жұмыс
жасауы,коучинг, семинарлар, вебинарларға
қатысуы;
- Тәлімгерліктің іске асуы;
- мұғалімдер озық іс-шараларын әлеуметтік
желілерге салып қолдау алуы;
- іс-шаралары түрлі республикалық әдістемелік
журналдарда, әдістемелік сайттарда
жариялануы;
-Шығармашылық пен айналысатын
мұғалімдердің аздығы;
-Дарынды балалармен мақсатты
жұмыстың дұрыс жолға
қойылмауы;
-Шебер категориялы мұғалімдердің
жоқтығы.
-Мектептегі
шығармашылық
бірлестіктердің жұмысын
жандандыру
-Белсенділігі төмен
мұғалімдерді қозғау,
ынталандыру.
-Әлеуметтік желілермен
жұмыс жасау дағдыларын
қалыптастыру, шыңдау;
-Өзінің шығармашылық
жетістіктерін
насихаттау(авторлық
жұмыстарын жариялау).
-Тренерлердің біліктілік
арттыру курстарының
болмауы;
-Дарынды оқушылармен
жұмыс жургізуді үйрететін
курстың болмауы;
-өзін-өзі жетілдіру бойынша
қазақ тілді сайттардың
мүмкіндіктерінің төмендігі.
Білім беру мазмұнын іске асыру
Ішкі мықты жақтары
Ішкі осал жақтары
Қолайлы мүмкіндіктер
Сыртқы қауіптер
(тәуекелдер)
-білім мазмұны стандартта жазылған
талаптарға сай жасалады;
-тиісті білім беру деңгейі, оқу пәндерінің
тізбегі мен көлемі оқу жоспары арқылы
реттеліп отыр;
-оқу жоспарының негізінде оқу бағдарламасы
жүзеге асырылуда.
-стандарт бойынша үлгерімі төмен
оқушылармен жеке жұмыстың
жүйелі жүргізілмеуі;
-кәсіби мамандар арасында «түпкі
сананың» төмендігі;
-қажетті әдістемелік
құралдармен, білім
саласына қатысты
нормативтік құжаттармен
жұмыс жүргізуге жағдай
жасалған.
-шет мемлекеттерден келген
білім алушылардың
бейімделуіне (латын
әліпбиімен оқып келу)
уақыттың көп жұмсалуы;
-қандас бауырлардың кейбір
пәндерді оқымай келуі.
Білім алушылардың зияткерлік және шығармашылық қабілеттерінің даму шарттары, білім беру сапасы
Ішкі мықты жақтары
Ішкі осал жақтары
Қолайлы мүмкіндіктер
Сыртқы қауіптер
(тәуекелдер)
Түрлі деңгейдегі сайыс, байқауларға
оқушылардың белсене қатысуы;
-пәндік олимпиада- 15
-«Зерде» ғылыми жобалар сайысы -6
-танымдық байқаулар – 53
-Мектеп ұстаздары және оқушылар
арасында ғылыми жоба, авторлық
жоба жұмыстарымен айналысу
қарқынының төмендігі;
- Оқудағы үлгермеушілікті жеңу
мақсатында оқушылармен жеке
жұмыс;
- Мектеп оқушыларының облыстық,
республикалық және халықаралық
конкурстар мен олимпиадаларға
қатысуы;
-Дарынды балалармен жұмыс
жүйесінің нашар болуы;
-оқу жылының қорытындысы
бойынша орыс тілі мен әдебиеті,
ағылшын тілі, Қазақстан тарихы,
дүниежүзі тарихы, информатика
пәндерінен білім сапасының
салыстырмалы түрде төмен түсуі.
-Үздік тәжірибе алмасу
мақсатында аймақтық,
аудандық, облыстық
семинарларға қатысу және
мектебімізде өткізу,
әдістемелік нұсқаулықтар
және авторлық
бағдарламалар құрастыруд
ы қолға алу;
-Оқушыларға жеке білім
беру бағыттарын жүзеге
асыру;
-түрлі жобаларды
қолдануға мүмкіндік бар.
-Интернетті аралық
аттестаттауда және бақылау
жұмыстарында білім көзі
ретінде пайдалану
Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар мен идеалдарға бағдарланған белсенді азаматтық ұстанымы бар жеке тұлғаны
қалыптастыру және өзін-өзі іске асыру шарттары
Ішкі мықты жақтары
Ішкі осал жақтары
Қолайлы мүмкіндіктер
Сыртқы қауіптер
(тәуекелдер)
-Педагогикалық ұжымдағы психологиялық
климатты қалыптастыру;
-Ұлттық тәрбие;
-Жалпыадамзаттық тәрбие;
-Бірін –бірі қолдау, көмектесу;
-«Оқуға құштар мектеп» жобасы;
- «Домбыра-дастан» жобасы;
-
-Жасы үлкен мұғалімдер мен жас
мұғалімдердің байланыстарының
аздығы;
-Кәсіби тұлғалық қасиеттері аз
мұғалімдердің болуы;
-Әр түрлі ұлт өкілдерінің бір-біріне
шынайы жақындықтарының
жоқтығы;
-Отбасылардың мектеппен тығыз
қарым-қатынас орнатпауы.
-Жас мұғалімдерді,
тәжірибелі ересек
мұғалімдердің қамкорлыққа
алуы;
-Әр мұғалім өз беделін
үнемі көтеруге жұмыс
жүргізу;
-Ұлтаралық достықты
насихаттау іс –шараларын
көбейту.
-Ақпарат құралдары арқылы
террористік, жат ағымдағы
діндердің ашық
жариялануының
жасөспірімдер арасындағы
құқықбұзушылық пен тосын
жағдайлардың орын алуына
әсері.
Білім алушылардың салауатты өмір салтын қалыптастыру және іске асыру шарттары
Ішкі мықты жақтары
Ішкі осал жақтары
Қолайлы мүмкіндіктер
Сыртқы қауіптер
(тәуекелдер)
-Білімді маман кадрлармен қамтылуы.
-Кейбір мұғалімдердің үйірмелерді
-Мұғалімдерді спорт
Смартфондар мен гаджеттерді
-Талапқа сай спорт зал, стадиондардың болуы
-Спорт үйірмелері жұмыс жасайды.
-732 оқушы үйірмелерге қатысады.
-Аудандық, облыстық, республикалық
жетістіктер бар-122;
- «Денсаулықты нығайтуға арналған мектептер»
пилоттық жобасына қатысу;
-Оқушылар мен мұғалімдерге арналған
жаттығу(тренажер) залының болуы.
жүйелі жүргізбеуі.
үйірмелерімен жұмыс
істету;
-Жарыстарды, спорт
шараларын көбейту;
-Табиғат аясындағы
саяхаттарды ұйымдастыру ;
-Инвентарь алуға қаржы
қарастыру, спонсорлар
табу.
шектен тыс қолданып, өз
денсаулықтарына немқұрайлы
қарау.
ІІІ. Мектептің миссиясы, мақсаттары мен міндеттері
Мектептің миссиясы: Инновациялық, ақпараттық технологияларды пайдалану арқылы оқушылардың жеке, шығармашылық және ғылыми-
зерттеушілік қабілеттерін зерделеу, тұлға ретінде қалыптасуына жағдай жасау.
Мектептің мақсаты: Білім берудің заманауи сапасын қамтамасыз ету арқылы алған тәрбие мен игерілген білім негізінде мектептің жоғары
жетістікке жетуіне және жеке тұлғаның заман талабына сай қалыптасуына жағдай жасап, бәсекелестікке қабілетті кәсіби деңгейі жоғары
мұғалімдер мен оқушылар қатарын көбейту, жағымды психологиялық орта қалыптасқан мектеп жұмысын дамыту арқылы нәтижелі білімге
қол жеткізу.
Мектептің міндеттері:
-Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңын негізге ала отырып, мемлекеттік білім стандартында көрсетілген міндетті базалы білімді
әрбір оқушынының меңгеруін қамтамасыз ету;
-Инновациялық технологиялар арқылы оқушылардың танымдылық белсенділігі мен шығармашылық қабілеттіктерін дамытуға жағдай
жасау;
-Оқытуды оқу-әдістемелік құралдармен қамтамасыз ету, арнаулы бағдарламалар құру, ғылыми әдеби оқулықты пайдалану, дидактикалық
материалдармен оқу әдістемелік кешен құру;
-Мектеп оқушыларының денсаулығын сақтау, нығайту, салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыруға бағытталған мектеп жұмысын
жетілдіру;
-Әр оқушының білім деңгейін көтеруге шығармашылық қабілеті мен мүмкіндігін жүзеге асыруға негізделген диагностика жүйесін жетілдіру;
-9,11 сынып оқушыларын қорытынды аттестаттауға, кәсіптік білім беруге байланысты әдіс– тәсілдерін жетілдіру;
-Ғылыми–практикалық және ізденіс және жобалық жұмысты жалғастыру, оқушылардың интеллектауалдық, логикалық ойлау дамуының
жаңа формаларын құру және қолданысқа енгізу;
-Дарынды оқушыларды педагогикалық–психологиялық сүйемелдеу, қолдау жұмыстарын жүргізу арқылы «Дарынды оқушының моделіне»
сай тұлғаны қалыптастыру;
-Білім саласындағы халықаралық зерттеулерге(PISA, PIRLS, TIMSS, ICILS, ББЖМ) байланысты дайындық жұмысын жүйелеу;
-Қауіпсіз білім беру ортасын қалыптастыру үшін инклюзивті білім беру жүйесін жетілдіру;
-Білім беру жүйесінің барлық деңгейлерінде тәрбиенің үздіксіздігі мен сабақтастығын қамтамасыз ету.
ІV. Мектепті дамытудың басым бағыттары
Нысаналы индикатор
Жоспарлы кезең
Жауаптылар
2021
2022
2023
2024
2025
І. Кадрлық ресурс
1.Білімі
Магистр
2
5
8
9
10
Кадр маманы
Жоғары
152
154
156
158
160
Кадр маманы
Арнаулы орта
34
33
30
28
24
Кадр маманы
2. Кәсіби біліктілік санаты
Педагог-шебер
0
1
2
2
2
Мектеп әдіскері
Педагог-зерттеуші
28
30
32
34
36
Мектеп әдіскері
Педагог-сарапшы
32
34
36
38
42
Мектеп әдіскері
Педагог-модератор
47
49
51
53
56
Мектеп әдіскері
Санатсыз
48
46
43
41
38
Мектеп әдіскері
Жоғары санат
2
2
1
0
0
Мектеп әдіскері
І санат
13
11
10
8
5
Мектеп әдіскері
ІІ санат
16
14
12
10
5
Мектеп әдіскері
3. Біліктілік санаты бар мектеп директорларының үлесі
Басшы-
ұйымдастырушы
0
0
0
1
1
Мектеп әдіскері
Басшы-менеджер
0
1
0
0
0
Мектеп әдіскері
Басшы-көшбасшы
0
0
0
0
0
Мектеп әдіскері
4. Біліктілік санаты бар мектеп директоры орынбасарларының үлесі
Бірінші санаттағы
басшы орынбасары
1
2
2
3
3
Мектеп әдіскері
Екінші санаттағы
басшы орынбасары
0
2
3
4
5
Мектеп әдіскері
Үшінші санаттағы
басшы орынбасары
2
2
3
4
5
Мектеп әдіскері
5. Озат іс-тәжірибені тарату
2
2
3
Аудан
2
2
3
3
3
Мектеп әдіскері
Облыс
0
1
2
3
3
Мектеп әдіскері
Республика
0
1
2
3
3
Мектеп әдіскері
6. Іс-тәжірибе алмасқан мұғалімдердің үлесі
1
2
3
Аудан
5
11
13
17
20
Мектеп әдіскері
Облыс
4
5
7
9
10
Мектеп әдіскері
Республика
0
1
3
4
5
Мектеп әдіскері
5. «Үздік педагог» байқауына үміткер дайындау
1
2
3
Аудан
1
2
3
4
4
Мектеп әдіскері
Облыс
0
1
2
3
3
Мектеп әдіскері
Республика
0
1
2
3
3
Мектеп әдіскері
6. Мұғалімдерге арналған пәндік олимпиадалар жеңімпаздары
1
2
Аудан
4
4
5
6
7
Мектеп әдіскері
Облыс
1
2
3
4
5
Мектеп әдіскері
7. Жас мамандар үлесі
1
Жас мамандармен
қамту
4,2%
7,9%
9,6%
11,5%
12%
Мектеп әдіскері
7.Педагог қызметкерлердің біліктілік арттыру курсынан өтуі
1
Курстан өту
39%
56,3%
65%
75%
80%
Мектеп әдіскері
ІІ. Білім сапасын ішкі және сыртқы бағалау
1.Білім сапасы
1
PISA
Оқу сауат. -470
Матем. сауат-356
Жарат. сауат.-300
Оқу сауат. -490
Матем. сауат -388
Жарат. сауат.- 302
Оқу сауат. -496
Матем. сауат -400
Жарат. сауат.-310
Оқу сауат. -500
Матем. сауат -410
Жарат. сауат.-340
Оқу сауат. -510
Матем. сауат -450
Жарат. сауат.-365
Мектеп директоры
Оқу ісі жөніндегі
орынбасар
2
ББЖМ
4-сынып
Оқу сауат. -7
Матем. сауат -7
Жарат. сауат.-6
9-сынып
Оқу сауат. -17
Матем. сауат -5
Жарат. сауат.-15
4-сынып
Оқу сауат. -7,5
Матем. сауат -9,5
Жарат. сауат.-6,5
9-сынып
Оқу сауат. -19,3
Матем. сауат -5,5
Жарат. сауат.-18
4-сынып
Оқу сауат. -8
Матем. сауат -10
Жарат. сауат.-7
9-сынып
Оқу сауат. -20
Матем. сауат -6
Жарат. сауат.-20
4-сынып
Оқу сауат. -9
Матем. сауат -11
Жарат. сауат.-8
9-сынып
Оқу сауат. -21
Матем. сауат -7
Жарат. сауат.-22
4-сынып
Оқу сауат. -10
Матем. сауат -12
Жарат. сауат.-8
9-сынып
Оқу сауат. -22
Матем. сауат -10
Жарат. сауат.-25
Мектеп директоры
Оқу ісі жөніндегі
орынбасар
2
Сапа
45,2%
48%
48,5%
50%
52%
Оқу ісі жөніндегі
орынбасар
3
Үздіктер
143
149
152
156
158
4
Екпінділер
531
578
590
597
600
2. Дарынды оқушылармен жұмыс
Пәндік олимпиада
1
2
3
Аудан
12
16
17
19
21
Дарынды
оқушылармен
жұмыс жөніндегі
орынбасар
Облыс
1
3
5
10
12
Республика
0
1
2
3
5
Ғылыми жобалар байқауы
1
2
Аудан
0
2
3
5
8
Дарынды
оқушылармен
Облыс
0
2
3
4
6
3
Республика
0
1
2
3
4
жұмыс жөніндегі
орынбасар
1-7 сынып оқушыларының «Зерде» зерттеу жұмысы
1
2
3
Аудан
6
7
8
9
12
Дарынды
оқушылармен
жұмыс жөніндегі
орынбасар
Облыс
0
3
4
6
8
Республика
0
1
2
3
6
Интеллектуалдық, спорттық және танымдық байқау,сайыстар
1
2
3
Аудан
85
89
91
97
100
Дарынды
оқушылармен
жұмыс жөніндегі
орынбасар
Облыс
21
27
33
36
42
Республика
6
8
10
12
15
3.ҰБТ байқау сынақтары
1
2
ҰБТ
Орта ұпай -57,18
Орта ұпай-58
Орта ұпай-60
Орта ұпай-62
Орта ұпай-64
Оқу ісі жөніндегі
орынбасар
Грантқа түскен оқушы
саны
25
28
33
35
36
ІІІ. Материалдық-техникалық қамтамасыз ету, білім беру ұйымын жарақтандыру және жабдықтау
1.Модификациялық кабинеттер
1
Биология
1
2
3
3
3
Мектеп әкімшілігі
2
Химия
1
2
3
3
3
Мектеп әкімшілігі
3
Физика
1
2
3
3
3
Мектеп әкімшілігі
4
География
0
1
2
2
1
Мектеп әкімшілігі
5
E-learning
1
1
1
1
1
Мектеп әкімшілігі
6
IT кабинеті
1
2
2
2
2
Мектеп әкімшілігі
7
Робототехника
1
1
2
2
2
Мектеп әкімшілігі
8
STEAM
0
0
1
1
1
Мектеп әкімшілігі
2.Кітапхана қоры
1
Оқулық
88,9%
90%
95%
100%
100%
Кітапхана
меңгерушісі
2
Көркем әдебиет
9,2%
12%
15%
20%
25%
3
Әдістемелік құралдар
1,8%
4%
8%
12%
16%
3.Бейнеқұрылғылармен қамтамасыз ету
1
Компьютер
49,5%
51,2%
60%
85%
90%
Шаруашылық
жөніндегі орынбасар
2
Бейнебақылау
58
90
95
100%
100%
ІV. Мектептегі тәрбие жұмысының тиімділігін арттыру
1
Білім алушылардың
рухани –адамгершілік
жағынан дамуына,
78%
82%
87,5%
90%
95%
Тәрбие ісі жөніндегі
орынбасар, тәлімгер
жалпыадамзаттық ,
ұлттық және отбасылық
құндылықтарға
негізделген іс –
шараларға қатысу үлесі
2
«Оқуға құштар мектеп»
жобасын іске асыру
бойынша оқырмандар
үлесі
66,7%
55,3%
77%
82%
90%
Тәрбие ісі жөніндегі
орынбасар,
кітапханашы
3
«Жас Сарбаз» әскери –
патриоттық «Жас
Қыран», «Жас Ұлан»
бірыңғай балалар мен
жасөспірімдер
қозғалысының қызметін
ұйымдастыру үлесі
67%
70,4%
72,5%
75%
85%
Тәрбие ісі жөніндегі
орынбасар,
Өзін-өзі басқару
ұйымы, АӘТД пәні
мұғалімі
4
Жасөспірімдердің
репродуктивті
денсаулығын жақсарту,
нашақорлық,
алкоголизм, темекі
шегудің алдын алу
үлесі
68%
71,2%
78%
80%
85%
Тәрбие ісі жөніндегі
орынбасар
5
Оқушыларға кәсіптік
бағдар беру, ақпараттық
экологиялық
әлеуметтік маңызы бар
шараларды жандандыру
үлесі
38%
42%
45%
50%
60%
Тәрбие ісі жөніндегі
орынбасар,
педагог-психолог
6
«Денсаулықты
нығайтуға арналған
мектептер» пилоттық
жобасындағы оқушы
мен қызметкерлер үлесі
82%
85%
88%
95%
100%
Тәрбие ісі жөніндегі
орынбасар,
Дене шынықтыру
үйлестірушісі
7
Білім алушыларды
үйірмелерге тарту
70%
80%
85%
90%
95%
Тәрбие ісі жөніндегі
орынбасар
V. Бағдарламаны іске асыру тетіктері
-Мектептің оқу-тәрбие жұмыс жоспары;
-Оқушылардың өзін-өзі басқару ұйымы;
-Мектепішілік бақылау жоспары;
-Тәрбие жұмысының жоспары;
-Әлеуметтік педагогтің жұмыс жоспары;
-Мектеп әдіскерінің жылдық жұмыс жоспары;
-Дарынды оқушылармен жүргізілетін жұмыс жоспары;
-Тәлімгерлікті іске асыратын педагогтердің жұмыс жоспары;
-Сынып жетекшісінің жоспары;
-Педагог-психологтің жұмыс жоспары;
-Кәсіптік бағдар бойынша жұмыс жоспары.
VІ. Бағдарламаны іске асырудан күтілетін нәтижелер
1. Олимпиада, әр түрлі зияткерлік конкурстардың жеңімпаздары мен
жүлдегерлерінің саны өседі;
2. Барлық оқу пәндерін электронды білім ресурстарымен барынша
қамтамасыз етіледі;
3. Мектептің білім беру сапасын арттыруға, оқушының әлеуметтенуіне
ықпал ететін серіктес жоғары оқу орындарымен желілік өзара байланыс
орнатылады;
4. Педагогтердің кәсіби құзыреттілігі өседі;
5. Білім алушылардың функционалдық сауаты артады;
6. Мектеп қызметінің барлық салаларында мектептің Қамқоршылық
Кеңесінің рөлі артады.
Бекітемін
Мектеп директоры
________Д.Кулмеханова
Маңғыстау облысының білім басқармасының Мұнайлы ауданы бойынша білім бөлімінің
Жаңа Дәулет ауылы «№4 жалпы білім беретін мектеп»КММ
2021-2025 жылдарға арналған даму жоспары