-Талапқа сай спорт зал, стадиондардың болуы
-Спорт үйірмелері жұмыс жасайды.
-732 оқушы үйірмелерге қатысады.
-Аудандық, облыстық, республикалық
жетістіктер бар-122;
- «Денсаулықты нығайтуға арналған мектептер»
пилоттық жобасына қатысу;
-Оқушылар мен мұғалімдерге арналған
жаттығу(тренажер) залының болуы.
ІІІ. Мектептің миссиясы, мақсаттары мен міндеттері
Мектептің миссиясы: Инновациялық, ақпараттық технологияларды пайдалану арқылы оқушылардың жеке, шығармашылық және ғылыми-
зерттеушілік қабілеттерін зерделеу, тұлға ретінде қалыптасуына жағдай жасау.
Мектептің мақсаты: Білім берудің заманауи сапасын қамтамасыз ету арқылы алған тәрбие мен игерілген білім негізінде мектептің жоғары
жетістікке жетуіне және жеке тұлғаның заман талабына сай қалыптасуына жағдай жасап, бәсекелестікке қабілетті кәсіби деңгейі жоғары
мұғалімдер мен оқушылар қатарын көбейту, жағымды психологиялық орта қалыптасқан мектеп жұмысын дамыту арқылы нәтижелі білімге
қол жеткізу.
Мектептің міндеттері:
-Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңын негізге ала отырып, мемлекеттік білім стандартында көрсетілген міндетті базалы білімді
әрбір оқушынының меңгеруін қамтамасыз ету;
-Инновациялық технологиялар арқылы оқушылардың танымдылық белсенділігі мен шығармашылық қабілеттіктерін дамытуға жағдай
жасау;
-Оқытуды оқу-әдістемелік құралдармен қамтамасыз ету, арнаулы бағдарламалар құру, ғылыми әдеби оқулықты пайдалану, дидактикалық
материалдармен оқу әдістемелік кешен құру;
-Мектеп оқушыларының денсаулығын сақтау, нығайту, салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыруға бағытталған мектеп жұмысын
жетілдіру;
-Әр оқушының білім деңгейін көтеруге шығармашылық қабілеті мен мүмкіндігін жүзеге асыруға негізделген диагностика жүйесін жетілдіру;
-9,11 сынып оқушыларын қорытынды аттестаттауға, кәсіптік білім беруге байланысты әдіс– тәсілдерін жетілдіру;
-Ғылыми–практикалық және ізденіс және жобалық жұмысты жалғастыру, оқушылардың интеллектауалдық, логикалық ойлау дамуының
жаңа формаларын құру және қолданысқа енгізу;
-Дарынды оқушыларды педагогикалық–психологиялық сүйемелдеу, қолдау жұмыстарын жүргізу арқылы «Дарынды оқушының моделіне»
сай тұлғаны қалыптастыру;
-Білім саласындағы халықаралық зерттеулерге(PISA, PIRLS, TIMSS, ICILS, ББЖМ) байланысты дайындық жұмысын жүйелеу;
-Қауіпсіз білім беру ортасын қалыптастыру үшін инклюзивті білім беру жүйесін жетілдіру;
-Білім беру жүйесінің барлық деңгейлерінде тәрбиенің үздіксіздігі мен сабақтастығын қамтамасыз ету.