- "Қазақстан Республикасындағы бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы"
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығына өзгерістер мен
толықтырулар енгізу туралы Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 12 тамыздағы № 365 бұйрығы
/Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылғы 16 тамызда № 29136 болып тіркелді/
- Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылдың 3 сәуіріндегі №115 бұйрығымен бекітілген жалпы
білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндердің, таңдау курстары мен факультативтердің үлгілік оқу
бағдарламалары(08.04.2016 жылғы № 266, 10.05 2018 жылғы №199 бұйрықтарына өзгерістер мен толықтырулар
енгізілген).
- Жалпы білім беретін мектеп, гимназия, лицей директорларының ғылыми-әдістемелік, оқу ісі, бейінді оқыту жәніндегі
орынбасарларының тамыз кеңесінің қарары, т.б.
І. Мектептің 2023 – 2024 оқу жылының мақсаттары мен міндеттері
«№4 жалпы білім беретін мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі мәселесі:
Инновациялык, ақпараттық технологияларды пайдалану арқылы оқушылардың жеке, шығармашылық және ғылыми -
зерттеушілік қабілеттерін зерделеу, тұлға ретінде қалыптасуына жағдай жасау.
«№4 жалпы білім беретін мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі мақсаты:
Білім берудің заманауи сапасын қамтамасыз ету арқылы алған тәрбие мен игерілген білім негізінде мектептің
жоғары жетістікке жетуіне және жеке тұлғаның заман талабына сай қалыптасуына жағдай жасап, бәсекелестікке қабілетті
кәсіби деңгейі жоғары мұғалімдер мен оқушылар қатарын көбейту, жағымды психологиялық орта қалыптасқан мектеп
жұмысын дамыту арқылы нәтижелі білімге қол жеткізу.
Міндеті:
-Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңын негізге ала отырып, мемлекеттік білім стандартында көрсетілген
міндетті базалы білімді әрбір оқушынының меңгеруін қамтамасыз ету;
-Инновациялық технологиялар арқылы оқушылардың танымдылық белсенділігі мен шығармашылық қабілеттіктерін
дамытуға жағдай жасау;
-Оқытуды оқу-әдістемелік құралдармен қамтамасыз ету, арнаулы бағдарламалар құру, ғылыми әдеби оқулықты пайдалану,
дидактикалық материалдармен оқу әдістемелік кешен құру;